Utbildning

Masterclass sociala medier

27 sep 2018
Läs mer

I en tid när allt fler plattformar konkurrerar om konsumenters uppmärksamhet är det viktigare än någonsin att lära sig att navigera genom det snåriga sociala...

Masterclass presentationsteknik

2 okt 2018
Läs mer

Att snabbt kunna ställa sig inför en publik, mötesdeltagare eller kunder och kunna fånga uppmärksamhet och skapa intresse är en färdighet man kan träna sig...

Att leda andra utan att vara chef

2 okt 2018
Läs mer

Under denna tvådagarsutbildning får du som leder andra utan att ha ett formellt chefsansvar metoder och konkreta verktyg för att tydliggöra och effektivisera...

Välkommen

va akademi

Välkommen till Veckans Affärer Akademi, Sveriges nya utbildningsinstitut inom affärsutveckling, ledarskap, Customer Experience, styrelsearbete, digitalisering, hållbarhet och kommunikation. Vår idé och vårt uppdrag är att erbjuda beslutsfattare och specialister den senaste kunskapen, bästa inspirationen och den mest eftertraktade kompetensen. 

Tips!

Kundresan

Johan Sjöström, kursledare, varför ska man gå Kundresan – Customer Experience och Customer Journey Mapping?

– Den här utbildningen ger dig en kickstart för ditt kundresearbete. Dessutom blir det starten i en rolig förändringsresa för dig personligen. Du får lära dig grunderna i CX och hur du i praktiken gör en customer journey map.

 

Masterclass sociala medier

Emma Blom, kursledare, varför ska man gå Masterclass sociala medier?

– Eftersom sociala medier uppdateras ständigt är det av vikt att hänga med i utvecklingen. Den här kursen ger dig uppdaterade kunskaper och insikter för att du ska kunna arbeta med marknadsföring i sociala medier och hur du ska tänka i olika kanaler.

 

Sagt om kursledare

“Kursledaren Emma Blom var grymt bra!”

Sofi Forsberg, kommunikationschef, Olsson & Co AB – tidigare deltagare i Masterclass sociala medier

 

“Kursledarna kändes extremt proffsiga och engagerade, som att de faktiskt var de vassaste man kan få tag på i ämnet.”

Johanna Palmqvist, produktionsledare, Linkin – tidigare deltagare i Nudging – påverka beslutsprocesser med beteendevetenskapliga verktyg

 

“Johan är en väldigt kompetent kursledare!”

Jasmine Sommar, kommunikationschef, Folkuniversitetet region Syd – tidigare deltagare i Kundresan – Customer Experience och Customer Journey Mapping 

 

“Pernilla är en mycket inspirerande och lyhörd kursledare!”

Ann Westfelt, konsult, Visionary – tidigare deltagare i Masterclass presentationsteknik – lyckas med din egen kommunikation