Twitter-proffs blir ny skribent

Veckans Affärer presenterar idag ett skribentsamarbete med Twitter-experten Sophia Sundberg.

Sophia Sundberg kommer skriva om nätverkande, mingelteknik och Twitter på VA.se, och blir därmed den femte skribenten inom ramen för projektet VA Skribent.

- Vi är otroligt glada över att Sophia vill skriva för VA.se. Hennes kunskap om affärsnätverkande, mingelteknik och twitter-strategier är oerhört värdefull för våra läsare och jag är övertygad om att hennes texter kommer göra läsarna mer framgångsrika i arbetslivet, säger Viktor Bodelius, redaktör för VA.se.

Sophia Sundberg är författare till "Twitterboken - från första kvittret till att flyga fritt", som fått stor uppmärksamhet i såväl traditionella som sociala medier. Sophia är även flitigt anlitad som föreläsare och nominerades 2012 till Stora Talarpriset.

Mer om VA Skribent
I november 2013 lanserade VA.se projektet VA Skribent, där externa experter inom olika ämnen ges möjlighet att sprida sin kunskap till VA:s läsare. VA Skribent består idag av Stockholm Innovation & Growth (STING), Handelshögskolans Forskning i Fickformat, Börspodden, Johan Jörgensen samt Sophia Sundberg.

Mer om Nya Veckans Affärer
Nya Veckans Affärer guidar dig till nya, smarta och mer lönsamma affärer. Du far en unik inblick i de snabba förändringarna som påverkar hur ditt företag och övriga näringslivet gör affärer. Vill du vara en nytänkare och veta vad som händer i det globala affärslivet i dag och framtiden – då är Nya Veckans Affärer för dig.

LYSSNA PÅ VA:S PODDAR

1. Svensken som säljer för miljarder avslöjar knepen för att klä sig till framgång
  2. Trump släppte just en galen plan för att finansiera sin mur - som kommer kosta minst 70 miljarder
  3. Nu är Pewdipie inte längre nr 1 – här är influencern som tagit hans plats