Fotograf: Unsplash

E-handlarens nya satsning – över 40 nordiska varumärken

Satsningen går under namnet Boozt collabs och innebär att Boozt.com tillhandahåller unika styles designade för webshopen.

E-handelsaktören Boozt lanserar en ny kategori för exklusiva samarbeten med över 40 nordiska märken. 

”Boozt collabs är ett steg i att utöka samarbetet med några av våra bästsäljande märken och samtidigt kunna erbjuda våra kunder ett exklusivt utbud av skräddarsydda styles framtagna på marknadens efterfrågan. Det handlar om att ta vara på den kunskap vi har om våra kunder och omvandla det till en unik shoppingupplevelse”, säger Peter G. Jørgensen, Chief Commercial Officer på Boozt.com, i en kommentar.

Bolaget kommer under hösten att presentera en rad designsamarbeten som man menar är unika.

Läs även: AI-samhället är här: På Zalandos nya lager i Stockholm jobbar robotar och människor sida vid sida


För dig som prenumerant

VA KVINNA PODCAST