Göteborgsbolag bakom 'årets bästa produkt' i Frankrike: "Lätt att nypa sig i armen"

Med sina salladsbarer uppkopplade mot molnet kan Superföretaget Greenfood anpassa sortimentet ända ned på kvartersnivå.

Bygg stolthet i organisationen, ge flera en chans att vara med och dela på ägandet och ge dina vassaste förmågor fritt spelrum i stället för att stoppa in dem i en låda.

Det är några orsaker till att Greenfoodkoncernen inte bara har lyckats bli ett Superföretag, utan att deras digitala flaggskepp salladsbaren Picadeli utsågs till årets bästa produkt i Frankrike tidigare i år.

"Det är lätt att nypa sig i armen över utmärkelsen, men efter den träffar vi ledningsgrupper för stora internationella retailer på löpande band", säger vd:n David von Laskowski.

Läs hela intervjun på vår premiumsajt VA Insights:
 

Prova VA Insights gratis i 30 dagar


Är du redan prenumerant? Läs hela artikeln här!


För dig som prenumerant

VA KVINNA PODCAST