Göteborgsbolag bakom 'årets bästa produkt' i Frankrike: "Lätt att nypa sig i armen"

Med sina salladsbarer uppkopplade mot molnet kan Superföretaget Greenfood anpassa sortimentet ända ned på kvartersnivå.

Bygg stolthet i organisationen, ge flera en chans att vara med och dela på ägandet och ge dina vassaste förmågor fritt spelrum i stället för att stoppa in dem i en låda.

Det är några orsaker till att Greenfoodkoncernen inte bara har lyckats bli ett Superföretag, utan att deras digitala flaggskepp salladsbaren Picadeli utsågs till årets bästa produkt i Frankrike tidigare i år.

"Det är lätt att nypa sig i armen över utmärkelsen, men efter den träffar vi ledningsgrupper för stora internationella retailer på löpande band", säger vd:n David von Laskowski.

Läs hela intervjun på vår premiumsajt VA Insights:
 

Prova VA Insights gratis i 30 dagar


Är du redan prenumerant? Läs hela artikeln här!


Nyhetsbrevet för det nya näringslivet:

Kalendarium

För dig som prenumerant

VA KVINNA PODCAST

BLOGG

Följ chefredaktören på klimatresan

Under 2019 utmanar Veckans Affärer sina läsare att minska sina affärsresor med flyg med hälften. Chefredaktör Åsa Uhlin håller koll på hur det går med det och sitt eget mål att flyga mindre på bloggen VA:s klimatresa.