2 av 5
Bildspel: 2. Kolla inte mailen direkt på morgonen. Om du börjar din dag med att öppna inkorgen är det svårare för dig att inte stressa. Mailen gör oss stressade. Det finns till och med en undersökning som visar att att kolla mailen är mer beroendeframkallande än alkohol och nikotin. Om du väntar med att kolla mailen några timmar kommer du kunna sänka din stressnivå ordentligt. Fotograf: Wikimedia

5 sätt att bli effektivare på jobbet

Fem stalltips som gör dig effektivare - och kanske lyckligare. 

Det kan vara svårt att vara effektiv en hel arbetsdag. Samtidigt som det kan vara svårt att hinna med allt som borde bli gjort. Business Insider har sammanställt en lista över fem saker effektiva människor gör i sin vardag för att kunna vara så produktiva som möjligt.

LÄS ÄVEN: 10 tips för att verka smart på mötet

Listan hittar du i bildspelet ovan.

Relaterade artiklar


För dig som prenumerant

VA KVINNA PODCAST