Premiär för Nya Veckans Affärer

Den 21 mars kommer äntligen första numret av Nya Veckans Affärer - helt enkelt Veckans Affärer i en helt ny och uppdaterad version. Vill du veta vad som händer i det globala affärslivet i dag och i framtiden? Då är Nya Veckans Affärer något för dig.

Nya Veckans Affärer guidar dig till nya, smarta och mer lönsamma affärer. Du får en unik inblick i de snabba förändringarna som påverkar hur ditt företag och övriga näringslivet gör affärer. Vill du vara en nytänkare och veta vad som händer i det globala affärslivet i dag och i framtiden – då är Nya Veckans Affärer för dig.

Vad hittar du i Nya Veckans Affärer?

Nya affärer
Vilka är affärsstrategierna du ska kopiera eller undvika? Hur påverkas din bransch av teknikutvecklingen och en ökad globalisering? Och hur kan du och ditt företag utnyttja förändringarna för att göra mer framgångsrika affärer?
I Nya Veckans Affärer identifierar, beskriver och granskar vi förändringarna som skapar nya affärsmöjligheter så att du vet vad som håller på att hända innan det har hänt. Genom att läsa Nya Veckans Affärer kan du fatta bättre beslut.

Nya människor
Vilka är ledarna som vågar bryta ny mark och hur driver de sina företag?
Hur navigerar de genom förändringarna och hur möter de utmaningarna?
I Nya Veckans Affärer möter du nytänkarna som sätter agendan för morgondagens näringsliv. Vi porträtterar företagsledarna, entreprenörerna, forskarna och politikerna som visar vägen till de nya affärerna. Dina affärer.

Nya idéer
Vilka nya idéer förändrar ditt sätt att göra affärer? Vilka nya värderingar
påverkar ditt sätt att driva företag? Var finns dina affärsmöjligheter i en
snabbt föränderlig värld? Det här är bara några frågor vi tar upp i
Nya Veckans Affärer. Dessutom speglar vi hur näringslivet påverkas av nya krav på jämställdhet, hållbarhet, mångfald, innovationsförmåga och ledarskap.

Plus mycket annat som hjälper dig att fatta bättre beslut i ditt dagliga arbete.

Vinnare

Sportamore AB 104,50 17,42%